Znaczenie SEO dla Twojej firmy: zalety SEO i dlaczego SEO jest tak potężne, ważne.

Jeśli kiedykolwiek rozmawiałeś o technikach marketingu cyfrowego, prawdopodobnie słyszałeś termin SEO rzucany wokół. Być może wiesz, że SEO jest ważne i ma coś wspólnego z wyszukiwarkami. Ale czym właściwie jest SEO? W tym artykule wyjaśnimy SEO, dlaczego jest dobre dla Twojej firmy i dlaczego go potrzebujesz.

Krótki przegląd SEO

SEO to skrót od Search Engine Optimization. Mówiąc najprościej, dobre SEO optymalizuje Twoją widoczność w Internecie. Oznacza to, że im więcej osób widzi Twoją witrynę, tym bardziej wzrasta ruch online i tym większe masz szanse na dostarczenie produktu lub usługi większej liczbie osób.

Przeanalizujmy, dlaczego SEO jest tak ważne.

Jest tylko 10 miejsc — tak, tylko 10 — na stronie pierwszej wyszukiwania Google. Jeśli prowadzisz firmę, to warto zapoznać się z artykułem na www.artandprestige.pl o tym, dlaczego warto celować w TOP 3 wyszukiwań Google. Więc zadaj sobie pytanie, kiedy wpisujesz w wyszukiwarce Google, jak często zapuszczasz się z pierwszej strony na drugą, trzecią lub dwudziestą stronę wyników wyszukiwania? Możliwe, że rzadko musisz to robić, ponieważ kilka pierwszych opcji na tej pierwszej stronie Google zawiera informacje, których zażądałeś w zapytaniu.

Jeśli potencjalny klient wpisuje temat związany z ofertą Twojej firmy, czy nie chcesz być na tej pierwszej stronie wyników wyszukiwania obok konkurencji? Jeśli nie znajdujesz się w jednym z dziesięciu najpopularniejszych miejsc wyszukiwania, oznacza to, że inna firma właśnie zyskała nowego klienta – lub właśnie go utraciłeś.

To jest znaczenie SEO dla Twojej firmy: SEO daje Ci możliwość bycia odpowiedzią na pytania potencjalnych klientów. Oprócz zwiększenia widoczności i ruchu, SEO przyczynia się do uzyskania autorytatywnego głosu w Twojej dziedzinie. Autorytet prowadzi następnie do zaufania do marki, co ostatecznie prowadzi do lojalności wobec marki.

Na pytanie, dlaczego SEO jest dobre dla biznesu, odpowiedź brzmi, że SEO nie tylko przyciąga nowych klientów, ale z biegiem czasu pozwala również pogłębić relacje firmy z tymi klientami dzięki zaufaniu, które z nimi nawiązałeś.